Özelleştirilmiş Hedef Kitlemiz

Fark yaratma odaklı stratejimizde başarımızı hedef kitlemiz belirleyecek. Hedef kitlemizi özelleştirme stratejimizde belirlediğimiz segment, teknolojiyi ve tarımsal üretimi aynı anda hedefleyen dinamik çiftçilerimiz. Güncel iletişim araçlarını bilinçli tarım ve verimlilik için kullanabilen, üstün değerler elde etme amacı ile doğru fiyat stratejisini farkında olan ve elde ettiği değerin, verimin, karşılığın farkında olan çiftçilerimiz özelleştirdiğimiz kitle kapsamında yer alıyor. Çiftçimizin ihtiyaçları doğrultusunda mevcut toprak, bitki temelinde bulunan sorunları çözmek, ürettiğimiz çözümleri nihai sonuçlandırmak ve bu yönde tüm kitleyi bilinçlendirmek başlıca hedefimizdir. İhtiyaçlara birebir ve hızlı cevap verebiliyor olmamız, özelleştirdiğimiz çiftçi kitlesi açısından kazanımları artırmayı amaçlar. Çiftçinin talepleri doğrultusunda üretim hattımızı anında kendisine özel üretim merkezi haline getirebiliyor olmamız, güçlü dinamiğimizi desteliyor.

Segment Farkımız

Yalnızca maliyet odaklı değil, doğru maliyeti hedeflemiş olan üst düzey çözüm odağımız segmentimizi ayrıştırıyor. Çok çeşitli tarım ürünlerinin ekiminin yapıldığı ülkelerde ortak metabolizma geliştirerek, kaliteli hasadı hedeflemiş olan çiftçiler ve üreticiler, segmen tercihimizi daraltmamızı ve bitki koruma ürünlerinde doğru hizmeti sunmamızı sağlıyor. Maliyetlerin bu segmentte ki çiftçilerimize sonuç odaklı kar sağlamasını, çözümün tüm iklim koşullarında doğru çalışmasını hedefliyoruz. Bu doğrultuda düşük maliyet ile yüksek verim elde etmelerini, teknik olarak farkındalılıklarının artmasını sağlıyoruz. Fiyat politikalarımızı her yıl küresel koşullar ve üretimlerimizin uzandığı ülkelerin gelişimlerine, çiftçilerin eş zamanlı beklentilerine odaklı düzenliyoruz.

Marka Değerinde Üstünlük

Niteliğini belirlediğimiz üstünlüğün yapısal farkı, sorun çözme odaklı, çiftçilere sunulmamış ayrıcalıklar sunan, hizmetin doğru sonuçlanması için bilgi dönüşümünü ve geri bildirimleri en hızlı şekilde tamamlayan olmasıdır. Marka değerinin küresel düzeyde tüm etkilere sahip olabilmesi için güncel gelişimleri uygulamak ve tetkik etmek başlıca amacımız. Tarım sektöründe yüksek düzeyde hızlı iletişim ve sorunu çözücü kabiliyetler geliştirmek, entegre olmak bizi ayrıştıran özelliğimizdir. Dijital dönüşümleri çiftçilerimize sunmak, özelleştirilmiş iletişim ağı geliştirmek ve kullanımı sağlamak, sahada mevcut sorunları aynı dilde konuşabilmemizi sağlayan teknoloji yatırımlarımızı sürdürmek açık ara fark yaratan değerlerimizdir.

Yüksek Talep, Tavizsiz Değer

Bazı ezber stratejiler, fiyat olarak piyasa ortalamasının altında ürün ve hizmet vaadi olarak görünür. Ancak stratejimiz, talep ne kadar yükselirse yükselsin fiyatlandırmada doğru oranı korumaktır. Ürünün değerlerinden taviz vermemek ise kırmızı çizgimizi oluşturur. Çünkü tarım alanında ürün ve üretimin karşılığı olan şey yalnızca maliyet ve talebe oranla maliyet yaratmak değil, sürdürülebilir değer, korunabilir talep oluşturmaktır. Bu nedenle segment olarak özelleştirdiğimiz çiftçiler, üreticiler, hizmetlerimizden kazanımlarını gelece odaklı sürdürüyor.